پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 1000
نویسنده : شاروم فرهنگ

نام مقاله : فهرست 500 شرکت برتر دنیا

انتشار : مجله فورچن (مجله تجاری آمریکا)


فرمت : PDF


حجم : 963 KB


لینک دانلود : دانلود غیر مستقیم


توضیحات :برای اطلاعات بیشتر بروی نام هر شرکت کلیک بفرمایید


:: موضوعات مرتبط: فاندامنتال آنالیز , ,



بازدید : 1051
نویسنده : شاروم فرهنگ

تحلیل فاندامنتال بررسی و مطالعه تمام عواملی می باشد که بطور مستقیم یا غیر مستقیم بر میزان عرضه و تقاضا اثر می‌گذارند. تفاوت اصلی تحلیل تکنیکال با تحلیل فاندامنتال در نوع نگرش و تفسیر به نوسانات بازار می باشد. تحلیل گر تکنیکال معلول گرا و تحلیل گر فاندامنتال علت گرا می باشد. به عبارتی تحلیل تکنیکال مبتنی بر قیمت و حجم معاملات است و دلایل تغییر قیمت را نادیده می گیرد. در حالی که در تحلیل فاندامنتال همه عواملی که منجر به تغییر عرضه و تقاضا می شوند مورد مطالعه قرار گرفته تا ارزش جاری و آینده ارزها در برابر یک دیگر بدست آید

نرخ برابری ارز های مختلف در برابر یکدیگر با توافق همه شرکت کننده گان و بازیگران بازار پدید می آید و بیان کننده قیمت است که عده ای برای خرید و عده ای برای فروش در آن به توافق رسیده اند. چنانچه در مجموع اکثریت بازار انتظار بالا رفتن نرخ های مبادله را داشته باشند  اقدام به خرید آن ارز خواهند کرد و اگر انتظار پایین آمدن نرخ ها را داشته باشند  ارز مورد نظر را به فروش می رسانند  .  بنابراین تعیین قیمت در بازار به انتظارات معامله گران از آینده قیمت بستگی دارد.
به طور کلی عوامل اقتصادی ,سیاسی و مالی ,ترس و نگرانی,بحران ها,امید و آرزو مسایلی  هستند که انتظارات معامله گران بازار را تغییر میدهند که این امر موجب عدم تعادل  بین عرضه و تقاضا و در نتیجه تغییر قیمت ها تا رسیدن به تعادل میگردد  . ( برای مطالعه کامل مقاله به ادامه مطلب بروید )


:: موضوعات مرتبط: فاندامنتال آنالیز , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد